Prostreno.cz

Poslíčci s jídlem ochutnávají objednávky zákazníků

Nechce se vám vařit, přijela neočekávaná návštěva, děti dostaly chuť na něco speciálního. Saháte po telefonu, voláte do oblíbené pizzerie či čínského bistra a objednáváte si jídlo. Myslíte, že vám z něj poslíček neodebere ani hranolku? Mýlíte se!

Nebuďte líní a pro svoji objednávku si do restaurace dojděte pěšky, nebo sedněte na kolo. Proč? Podle statistik k nejoblíbenějším objednávaným jídlům patří burgery, pizz a kebab, to je bez debat. Průzkum více než 500 řidičů rozvozů, který si objednala společnost Circuit Route Planner zabývající se programováním aplikací nejen pro kurýry, však odhalil zajímavou skutečnost. Osm z deseti pracovníků doručujících jídlo přiznává, že snědí část objednávky svého zákazníka! Pár hranolek sem, pár tam, minus jedno kuřecí stehýnko – žádný problém.

Seznam doručovacích hříchů

Mezi další činy, které někteří řidiči přiznávají a které spotřebitele jistě rozzuří, patří úmyslné poškození balíčků (23 %), krádež balíčků (17 %) a otevírání a následné uzavírání balíčků (17 %). Každý desátý poslíček zároveň močí poblíž domu svého zákazníka. Ona ale každá mince má dvě strany. I když doručovatelé možná nejsou svatí, průzkum zjistil, že spousta z nich má dobrý důvod se zlobit.

Někteří zákazníci se nechovají s respektem

Výzkumníci poodkryli, že mnoho zákazníků se k těmto pracovníkům nechová zdvořile nebo s respektem. Ve skutečnosti téměř tři ze čtyř poslíčků (73 %) uvádějí, že největším důvodem, proč nemají rádi své klienty, je to, že nedávají vůbec žádné spropitné. Více než polovina doručujících (57 %) si stěžuje na to, že zákazníci neokřiknou ani jinak nezajistí své psy, kteří je při donáškách obtěžují. Podle tří z deseti jsou zákazníci jednoduše nepřátelští.

Špatné telefonní číslo jako zlý vtip

Každý čtvrtý se zároveň rozčiluje, když si klienti něco objednají a pak nejsou doma nebo neotevírají dveře. Stejný počet je frustrovaný spotřebiteli, kteří uvádějí nesprávné a neexistující adresy či telefonní čísla. Dva ze tří (68 %) dodávají, že je zákazníci často obviňují z krádeže věcí – i když mnozí připouštějí, že se to u zmiňovaného jídla skutečně stává. Na druhou stranu, poslíček je taky jenom člověk. A když má svůj den, ještě se dostane do minusu. Někdy platí pokuty za špatné parkování, navíc může trávit víc jak 12 hodin za volantem, takže nemusí pochopit každý váš vtípek.

Zdroje: www.studyfinds.org, www.wikipedia.org





Prostreno.cz

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit přes Bety.cz Registrovat