Prostreno.cz

Mocné duo pro štíhlý pas

Chystáte se dnes do obchodu na nákup? Určitě se v něm nezapomeňte poohlédnout po hruškách, vejcích, avokádu a lněných semínkách. Nebo snad netoužíte po menším obvodu pasu a štíhlejších křivkách?

Že faldíky okolo boků jsou vždy výsledkem nedostatku pohybu a stravy, která naprosto odporuje zdravému jídelníčku? Ne tak docela. Jejich pachatelem dle názoru odborníků klidně mohou být i geny, nadmíra stresu, dlouhodobý spánkový deficit nebo syndrom polycystických ovarií. Celou situaci mnohdy zhoršuje i zoufalý nedostatek vitaminu D, to jste věděli? Ať už za nechtěnou „ozdobu“ v oblasti pasu může cokoli, jedno je jisté. Tyhle potraviny jsou k zeštíhlení břicha „jako dělané“!

Hruška s avokádem? Mocné duo

Že hubnout znamená neustále čelit kručícímu žaludku? Tak to ani omylem. Odborníci působící v americkém sdružení Heart Association jsou toho názoru, že každý, kdo touží po ploché siluetě, by se měl zaměřit na konzumaci hrušek, avokáda nebo červené řepy. A nejlépe dennodenně! Tyto poklady totiž nabízejí vysoký podíl vlákniny, která prospívá trávení, zabraňuje ukládání tukových zásob a ještě má příznivý vliv na kardiovaskulární systém. Proč to tedy nevzít při jednom, že?

Vajíčko jako tajný triumf

Doby, kdy lékaři se vztyčeným prstem výstrahy před „poklady z kurníku“ varovali, jsou dávno pryč. Dnes je naopak doporučují s tím, že významně přispívají k prevenci rakoviny prsu, bojují proti šerosleposti a pozitivně ovlivňují paměť. V jejich souvislosti se ale kupodivu mluví také o zpomaleném stárnutí nebo ukázkových křivkách! Jak to? Podle jedné z nedávných studií vejce obsahují látky, jež zabraňují absorpci tuků. Rovněž urychlují metabolismus, stabilizují úroveň krevního cukru a prodlužují pocit sytosti, čímž předchází přejídání.

Lněná semínka. Těm se nevyhýbejte

Předností lněných semínek je, že patří mezi nejbohatší zdroje omega-3 mastných kyselin, které se vám v boji nechtěnými faldíky jenom hodí. Mají totiž projímavé a protizánětlivé účinky, čistí střeva a zachovávají bezproblémový chod trávení. Také stabilizují hormonální nerovnováhu, která je častým strůjcem nadváhy obecně. Dobré je, že tuto zdravou ingredienci můžete „užívat“ po lžičkách, nebo ji přidávat do smoothie či salátů.

Zdroj: www.howtodoit.com, www.eatthis.com





Celkem 4 komentářů

čestmír motyčka
11.07.2022

Sledujte nás na sociálních sítích:
Vložit můj recept

Reklama

Tip na večeři

Více tipů

Rybí polévka

(3 hlasů)
Prostreno.cz

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit přes Bety.cz Registrovat