Prostreno.cz

Projděte se k vysněné postavě

K fitcentru máte odpor a na domácí cvičení vás moc neužije. Jenže co když nutně potřebujete najít činnost, která vás ještě do Vánoc zbaví těch dvou kil navíc? Řešení je snadné - stačí jen dávat nohu před nohu!

Chůze je nejpřirozenější pohyb vůbec. A super sport! Šetří klouby a hlavně vaši peněženku – vždyť nevyžaduje žádné počáteční investice. Zde je parádní manuál hubnutí, který se vám zalíbí!

1. 15 000 kroků. To dáte!

Bez ohledu na to, kolik toho momentálně nachodíte, stanovte si cíl na 15 tisíc kroků denně, sedm dní v týdnu. Podle uznávané americké fitness trenérky Hannah Davis je to zaručená cesta k sexy křivkám. Zdá se vám to jako „rasovina“? Sportovní guru tvrdí, že když se vzdáte dojíždění autem a budete se více pohybovat pěšky, ani vám to nepřijde.

2. Procházka místo hladovění

Najdete si ve svém nabitém programu každý den dvacet volných minut, kdy po vás nikdo nic nechce? Výborně, místo hrnku kafe a lelkování vyrazte na vzduch. Výsledky americké studie provedené na George Washington University jednoznačně prokázaly, že ti, kteří „courají“ minimálně čtvrt hodiny po každém jídle, mají v krvi méně cukru. Tím pádem pak nehrozí stagnace jeho hladiny a nezvladatelné chutě na něco dobrého.

3. Kopec je kamarád

„Stejně jako stoupání na běžeckém páse, i chůze do kopce nebo vysoké schodiště vám pomůže budovat více svalů, což zrychluje metabolismus,“ vysvětluje zmíněná profesionálka. Snažte se tedy na svých procházkách nevyhýbat nakloněnému terénu a alespoň třikrát týdně zdolejte nějaký pořádný „krpál“. Věřte, že ta dřina za to stojí…

4. Střídání intervalů

Pravidelná pěší rutina rychleji přinese výsledky, pokud budete střídat klidovou chůzi s tou svižnější - minuta v rychlém tempu je ideální. Tepová frekvence se dostane do správných otáček a spálíte tak více kalorií. Nezapomínejte používat ruce, pohyb ramen má své opodstatnění – i ten umí spalovat tuky!

5. Přidejte cvik na zpestření

Hubnutí s chůzí není jen o splněných krocích. Hannah Davis doporučuje během „špacíru“ udělat dvacet dřepů, nebo pěší výpady na chodníku. I když se opřete o lavičku v parku a zvládnete pár kliků, je to jen dobře. Každé nastartování tepové frekvence se počítá!





Celkem 2 komentářů

jsniegonova@seznam.cz
31.07.2020
blankakudelova@seznam.cz
28.07.2020
Vložit můj recept

Reklama

Zdravě se Sabčou

Všechna videa
15:24

Full body trénink

Full body trénink
14:33

HIIT training

HIIT training
18:33

Intenzivní trénink na nohy

Intenzivní trénink na nohy
Prostreno.cz

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit přes Bety.cz Registrovat